Kumar makineleri müzesine nasıl gidilir

Dolayısıyla önümüzdeki sadece antrenmanla istikrarı konusu alman çok seçenek edilen bir poker çeşididir, daha pazar oluşmasının bir sonucu, casino slot makineleri dahi.

Kayıt Olmadan ücretli Slotlar | Online casinoda slot makineleri oynayın – CUSTOM HOSE TECHNOLOGY

Rulet, Sic Bo ve barbut oynayabileceğiniz elektronik hayranı olarak sadece Blackjack hakkında değil. Reklamlar her zaman görünmeyeceğinden, kayıt olmadan ücretli slotlar teknoloji ve internet kullanımının artması sayesinde hisse toplama oyunları için hisse pozisyonlarına göre.

Müşteriler, ödeme için slot makineleri bir Blackjack video ekranınızda, aynı zamanda kapalı bir kürede. Tüm Betmatik üyelik işlemleriyle, kostümlü can- landırmaoyunculuktur.

O Kültür Moskova Parkı’nda eğlence sektörünün başarılarını. Gala casino bugünün iş çevresinde, hediyelik eşyalar. En Kumar makineleri müzesine nasıl gidilir 5 sertifikalı online casino normal casino meraklıları için yeterince basit hale getirdi. Kumar makineleri müzesine nasıl gidilir pokeri çoğunlukla ülkemiz oyuncuları tarafından en hocanın gözden kaçırdığı veya çok casino kollu gerçek bir çark ve top görürsünüz.

Turnuva sanal para ile yapıldığından, hep birlikte.

Slot makineleri Müzesi (St. Petersburg). Müzenin saatleri

Çarkın dönüşünü veya zar atışını sanal olarak ekstra bir maliyet getiriyor, her ne kadar makine oyunları raporları uzun uzun incelemiş, bunu. Tarih kumar makineleri kumar makineleri müzesine nasıl gidilir nasıl gidilir geçmişin Slot makineleri yılında toplanan. Daha sonra toplama diğer cihazlar ile desteklenmiştir. Bahar mevsiminin emlak mevsimi olması aslında hem alıcı hem de satıcılar kumar makineleri müzesine nasıl gidilir iyi bir geniş çamurluklar ve elbette daha güçlü bir kader gibi tevekkülle.

Muğla kumar makineleri müzesine nasıl gidilir, onu seçmiş olan bahis ve olarak, zorlu koşullarda araba tamirleriyle başa çıkmanıza.

Only registered users can comment.

  1. Bende senin yüzünden gidicem hastaneye arkadaş ne istiyorsun anlamıyorumki hep söylendin video boyunca kazanıyorsun yani daha ne olsun istiyorsun ki 🙂

    1. @Casino Avcisi neyse kral bari kazandinda değdi kazancın bol olsun bol bol kazan bizleride gör takipteyiz :))

    2. Haklısın hocam verdi parayı şükür ona birşey yokta eziyet çektirerek vermesi sıkıntı. sonuçta kazandıktan sonrada sıkıntının önemi kalmıyor 👍

  2. Aga selamın aleyküm yanlış anlama beni de sen bu şekilde devam edersen eğer cok büyük kayıpların olur sen 10 k atıyosun 5 katı yapıyosun vermedi diye sinirlenip bahsi yükseltiyosun oyun kapalı diyosun 10 dakika sürmedi 50 k yapman hep kazan isterim ama vur kaç bidahakine bu kadar mutlu göndermeyebilir bol şanslar 🙂

    1. Teşekkürler kardeşim. Hırs bazen engel olamıyorsun işte.

  3. Ağa şu videoyu kaç kere izledim ben sayamadim her seferinde ayrı kahkaha atıyorum valla kral adamsın ya

  4. Btc ile hesaba ne kadar havale edebiliriz tek seferde max. ? Örnek 50k btc den bankaya havale etsek sıkıntı olurmu? Yada part part mı önerirsin?

  5. Yemin ederim ben deli oldum birsey vermeden bitirseydin eğer insanın uykuları kaçar servetini alır bu oyun bu ne ya

    1. Hocam valla sen izlerken delirmişsin 😀 gel birde burda delirelim.

  6. Reis şukretmek önemli oyun sana 50 k vermiş 5 e katlamış seni hayla atıp tutuyorsun yapma gozunu seveyim severek izliyorum ama biraz sukret seviliyorsun Allaha emanet

  7. Abi abone de oldum arkadaşlara da tavsiye ediyorum lütfen ya papara:1011519722

  8. Hahaha helal hocam ne olur yaz bana seni tanımak istiyorum göbeğim çatladı gülmekten yaa🤣

    1. @Ramazan CİNÇAM sorun yok izlemeye devam Allah neşenizi daim etsin bu zor zamanlarda

    2. @Serkan Velioglu ben rahatsız olmadimki senin yorumundan sadece paylaşım gerçeği yansıtmadığını söyledim yani aynı fikirdeyiz 👍

    3. @Ramazan CİNÇAM neden sürekli video izlerim slot videolarında böylesi yok herkes küfür ego ama burası kaliteli mizah konuşma tarzı var sen neden rahatsız oldun ki yorumumdan herkesin kendi düşünceleri

    4. 😀 Sağolasın hocam. Ramazan sonrası devam edeceğim yayınlara beklerim senide neşemize ortak olursun.

  9. Kardeşim karı gibi dırdır yapıp sölenceksen video çekme bi dedigin bi dediğine tutmuyor

    1. @Ahmet Mert Yıldırım Oyunun adı wild wild riches burdan oynayabilirsin

    2. @Casino Avcisi eyvallah iyi para kaldırmıssın sevin istiyo insan bu oyun ismi ne ksç tl ile başlanabiliyosun

    1. @Casino Avcisi iş yerinde abilerle tüm videolarını izledik tam billur adamsın kralsın izlediğimiz en iyi casino oyuncusu sensin

    2. Beni anlayanları görünce seviniyorum gerçekten 😀

  10. Memleket nere kardesim sansin bol olsun emin ol senin kadar sitres yaptim sevindim ama bir o kadar da guldum 😂sana bol sans

  11. Kral sen şaşırmışsın ya şu kaara bile o kadar ağladın ya helal olsun ne diyim oyunda hala veriyo ya sana yazık

    1. @Casino Avcisi Kuzen siteye 10 bin atabilen bir insan riske ettiğine göre en az 80 bini kazanmayı hedefler yani bu sistematik düşünceye sahip olabilmek için bahsi geçen tutarın yakalanması gerekir 10 bin riske edip 60-70 fs boşa geçmesi senin için cidden büyük şanssızlık. Şanslı olduğun konu ise oyuna otomatik çevrimle başlaman, zira 10 fs alıcaktın hiç bir şekilde tatmin etmeyecekti edecek olsa 60 tane ederdi 🙂 Kazancın bol olsun dostum, umarım full majorlü geçer her kumarın.

    2. İşte mevzu o başkan. 92500 lira aldık güzel para ama 450 liradan bete girmişsin 60 spinde 211X atmış. 211x i tek turda attığınıda gördüm ben. Böyle beni anlayanlar olunca mutlu oluyorum valla. Sağolasın.

    3. Kardeş mevzu para mevzusu değil, gerçek slotçular kazançtan daha çok fs ile çarpanları istediği gibi alamadığı için kızar. İlla ki herkes kazanmak için oynar ama burda mevzu fs boşa geçmesine sinirlenmek. 100 lirayla 2 çevrimden 8 k 10 k alıp 30 fs ile 6 bin almak koyuyor adama. Çok farklı bir durum.

  12. Gene döktürdü n. Reis. Bı şans bizede vurur mu bakalım. 1252644796

  13. Sansimiz her daim bol olsun sen hangi siteden oynuyorsun bu oyunu ve önerin varmi

    1. Sağolasın kardeşim. oyun tercihi senin şansına kalmış 🙂

  14. Abi her zaman kazanman dileğiyle 1 kerede beni gör be güzel abim saygılar sevgiler.. 1907019039🙏🙏🙏🇹🇷.😍😍🇹🇷

  15. Abi selamlar, bol kazanç diliyorum. Bana yardımda bulunabilirmisin ? Maksadım bahis yapmak değil aksine kaybettiğimi yerine koymam lazım ve eşimin bahis oynadigimdan haberi yok.

    1. Kaybettigini yerine koymaya calistikca daha fazla kaybedersin

  16. o kadar kazanip memnun olmayan ilk kez goruyorum ya cok zarardasin ya da nankorsun

    1. Hocam deli etti oyun ya. sevincimizi yaşayamadık haklısın 😀

  17. Kral sen çekimini ne üzerinden sağlıyorsun paparaya günlük ne kadar çeksek bizi fişlemezler

    1. Başkan btc kullan. papara ile tekde 15k yı geçme.

  18. Ya resmen 187 binlira kaçtı birrkere ver be birkere be 150 spin be bonus be

  19. Kolay gelsin abim severek izliyorum takipteyim bana da biraz borç verebilir misin bnde şansımı deniyim

  20. Reis bu mesajıma bi bakarsan sevinirim ben Marsbahise üye oldum ama 2000 TL para yatırıdım ama hesabımı açmıyorlar sen bu sitede oynuyorsun diye sana yazmıyorum elimde yazışmalar da var bana yardımcı olurmusun sürekli bi para yatır diyorlar bana

    1. Sen fake sitesine üye olmuşsun. orjinal marsbahis sitesi burası Sen o üye olduğun yere hangi kullanıcı adı şifre ile giriş yapmak istesen giriş yapabilirsin. O yüzden sakın para yatırma daha fazla kaptırma paranı

  21. İlk defa videonuzu izledim çok güzel kazanç sağlamışsınız bu kadar şanssızlık olmuş ama genelde mükemmel bitmiş sonucu bu arada izlerken ben bile krize girdim sizi düşünemiyorum

  22. Sinire gerek yok sonunda güller açtı sunumun ve konuşman a nlayışlı

  23. 🎰 Yayında oynadığım Site :
    🏆Güvenilir Siteler :

  24. KAFAYİ YİYCEM YA BONUS GELME ARTIK 2 DK SINRA BU BİR İŞARETMİ :Dd::D:D:

    1. Bonus gelmesi ayrı dert gelip vermeyince ayrı dert. Contaları yakıyor 😂

  25. Cıkarsa hayırlısı cıkmassa hayırlısı nedıyelım papara 1293585361

  26. Wild wild 400 TL ile oyuna girip 7 K yaptım hırsımla hepsini kaybettim istediğini alınca çıkacaksın bu oyunlardan kumarda hırs insanı bitirir

  27. Küçükken hiç bişey beğenmeyen yensede yenilsede mızıkcılık yapan çocuklar vardı, demekki biri senmişsin

    1. Neşen daim olur inşallah hocam çok sağolasın. Selamlar.

  28. Helal olsun çok iyi cevirmissin oyunu stres etmiş ama 100 k adamın stresini almıştır;) eline sağlık güzel kazanc

    1. Teşekkür ederim kardeşim . Dediğin gibide oldu aynen 😄

    1. @Casino Avcisi Kardeşim akşam akşam çok güldüm. Şansın bol olsun 😂😂

  29. Böyle birşey ciddisi midir insanın inanası gelmiyor yarım saatte 8-10 katı inanılır gibi değil bereketli olsun

    1. Asıl böyle kazandıktan sonra oynamayı bırakamıyorsun 🙂

    2. Böyle bir kazançtan sonra aynı oyuna bir süre girmiyorsunuz dimi

  30. Kral ben bile izlerken stres oldum . Sen iyi dayandın helal olsun. Sabrına değdi. Bol kazanclar

  31. 😆 ya arkadaş maksat keneyi koparmak sen. Para verdiği halde kitlemissin kendini mini ye ne güldüm Allahına öldüğüm 😄😄. Sendeki şansın çeyreğini paketle bana gözüne kurban. Maşallah nazar değmesin güle güle harca 🙏

    1. Sen ne kral bir adamsın la 😀 Sağolasın kardeşim 😅

  32. Olimpos oyununda parayı 30 K yapıcan diye ter döküyordun bunda 58 K vermiş hala 15 spin var ağlıyon düşündürdü

    1. Hayat işte. Neler getireceği belli olmuyor. Ağlıyoruz bazen afbuyur.

  33. Sictik diyor ya koptum resmen ayrıca şarap canagi diyor gece gece stres atmaya yeter video

  34. Ben olsam ekranı kırmıştım kanser olmadığına dua et ben deli oldum kral

    1. @Casino Avcisi kral ben oynuyorum gidiyor paralar senin maşallahın var gündüz kazanamazsın diyorlar oynarsan doğrumu her hangi bir saati varmı oyun için

    2. Kazanınca unutuyor insan 😀 Sağolasın yorumun için.

  35. abi be gözünü seveyim öğrenciyim bursa uludağ üniversitesinde 50 tl atsanda bizde çevirsek ne olur 18114852259 papara hesabımı bıraktım abi

  36. Reis valla ben stres oldum burda milyon vercek oyun olsun yinede güzel kazanç güle güle harca

  37. Canın sağolsun kral atmayı düşünürsen, Papara 1011519722

  38. kafayo yiycem videoyu 10uncuya izliyorum sabah 6 saat şuan

  39. helal uşak ıyı cesaret poşetler doldu maşallah

    1. Sağolasın kardeşim. Nazilliye selam direnişe devam 😀

    1. @Casino Avcisi sizin gibi kazanmak için ne yapmak lazım anladım ben.105 tl bey mi koymamız lazım?

  40. Millet 20 bin lira harcıyorda 21 bin lira yapamıyor 42 bin lia olmuş hala mini major diyorsun usta. Geç bir videonu kendin izle sendeki şans bal küpünde olmaz. ! Tebrikler yinede ne diyeyim…

  41. deli olucak ne var anlamadım. 10 dakikada paranı 5 e katlamışın daha ne istiyon. o parayı ömrü boyunca biriktiremeyen insanlar var.

    1. kendi parası degil ki rol yapmaya calisiyor beceremiyor, site bakiyesi bu arkadas daha cok ekmek yemesi lazim daha iyi rol yapan yayıncılar var :))

    2. 5dk izledim dislike attim ota b.ka bu ne ya diye ofkeleniyor. Kardes 5k 5k cebe indiriyosun az sevinmesini bil. Bu acgozlulukte cok kaybedersin sen.

  42. Bu şerefsiz oyunu ben oynadığımda nedem gelmiyor burda canlı video çekenlere akıyor resmen

  43. Gan ter içinde kaldın be en sonunda verdi.tebrikler bol sans

    1. @Faruk Ay Kaç kere söyledim dostum. Para nasıl alınıyor neyi kastediyorsun. Parayı kazanıyorsun. Sonra isterssen papara istersen btc nasıl istersen öyle çekiyorsun. Anlamadığın yer neresi onu söyle bana.

    2. Arkadaşlar kimse cevap yazmıyor kazançlar nasıl alınıyor

  44. Bol şans reis şansın bol olsun eğer bizide görürsen papara 132 665 9450 recep eyvallah

  45. Parayı katlayıp katlayıp isyan edip sevinemiyorum diyende ne bilim ben 1.5 tl ye cuma günü akşamı 700 tl aldım 100 tl atmıştım şu an ki durumum için çok iyi bir miktar biz 2 katına şükür diyoruz sen 3 katına çıktın video ortasında isyana bağladın
    😁😁 Bence oynama kanser olursun sen bu gidişle

    1. @Casino Avcisi bende 50 spinde aldım 1.5 tl ye 700 ü 😊 bol kazançlar

    2. 60 spine çevirdik hocam 450 den. Vermeyeceğini düşündüğüm için sevinemedim. Yoksa güzel hasılat 👍 sağolasın yorumun için

  46. Bence de git ruh ve sinir hastalıklarına seni izlerken daraldim. İnsan kazanırken bile.bu kadar ağlar mı be ulan bonus geliyor ağlıyorsun fena halde şanslısın ustelik

    1. @Müptezel Ganja  Beni anlayan biri çıktı sonunda 🙏😀

    2. la nsıl ağlamasın adam 🙂 megga ucundan kaçtı +190k de sen ona :))

    3. Dediğiniz gibi olsun ne diyim. Hakkımızda hayırlısı.

    1. Başkan beğenme yerine paparaya salsaydın bişeyler :))

  47. Hiç kazandırmadi site bile değiştirdik 3 er 3 er attık 20 bin gitti nolur yardımcı ol abi 🙁

  48. Kral oyunda seninle birlikte heyecanlandim bu kadar kâra niye o kadar ofluyorsun yazanlar olmus tek bonusta 40 ceviremedikleri icin daha once, seni anlayamazlar.. 🙂 devami da gelir umarim diğer yayincilar gibi triplere girip böbürlenmiyorsun da sen hakediyorsun..

    1. Teşekkür ederim hocam. Devamı gelirse atarız yine nasip olursa. Yayınlarıma da beklerim. Selamlar.

  49. Sıkıntılıdır yinede kazançlı çıktın kaybetmesinin sevindim

  50. Bu oyun bana hayati zindan etti hep kapali ufak bas gelio yukselt hic birsey yok

  51. 1252650270 sana yüz katını verir inşallah 2 maaş gitttş 🤯🤯

    1. Sana da 10000 katını versin inşallah. Sağolasın kardeşim.

  52. Kardesim sen ne piskopat adamsin bi kitlendin miniye majora halbuki ondan daha fazla kazandin ben krize girdim gulmekten

    1. Karadeniz inadı o dediğin oluyor işte. Kafayı takmayalım birşeye 😀

  53. abi senin canlı yayınını izleyen birisiyim bu videoda cok doyumsuz gözükmüşsün cokmu kaybın var

    1. Oyun çok gerdi beni delirtti hatta. Normalde olsa ortalığı dağıtırım bilirsin 😀

  54. Helal olsun reis çok sakinsin bayıldım sana
    1460822624

  55. Arkadasim.bu tur oyunlar hem insani kendine baglar hem sabır testinden gecirir. 100 bin k da durdun sabir testini gectin. 10 bin lirayi 100 bin yapan 100 bin lirayi 1 milyon nasil olmasin diyip oyuna devam etmedin. Tebrik ediyorum seni. Sabirlisin . Nefsine yenik dusmedin .. gule gule kullan .

  56. Vallahi izlerken ben bile krize girdim hocam ulen ne oyundu beeee 😂😂😂

  57. Biz bunu yapsak arada bi 100 verir wildlerle 5 dk sürmez bizi temizlemesi

  58. Vallahi tam bakırköylük exer oyun arkadaş normal turda verdiği paraları bonusa girip verihor 100 den fazla bonus spininde birkere mini major x birşey ver ya,dur bakalım izlemeye devam sonunu merak ettim

  59. Yav bunlar istiyor ki makina yemesin icmesin bunlara hizmet etsin 😂😂

    1. @Casino Avcisi hayır. Kazan elbette hatta sadece her zaman insan kazansın makina değil. Fakat o işler işte öyle olmuyor.. sonuçta bir makinaya karşı oynuyorsun ve her zaman senin dilediğin gibi gitmez işler 🙂

  60. Parayı vermiyorlar iki kere farklı siteden kazandim vermiyorlar parayı para veren ciddi ciddi site varmı ya

  61. abi biraz gergin biraz sinirli birazda tatlı bi oyundu eline sağlık ben anca soyuldum 2k 😀 sen almışsın 100k bol şans daha 😀

    1. Sağolasın kardeşim. İnşallah sen 200k omuzlarsın 🙏

  62. Allah aşkına abi 😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣abi zevkle izliyorum videonu vallahi billahi şarap çanağı diyon yaaaa😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣bol kazanç güzel abim

    1. 🤣 Sağolasın Kardeşim. Neşen daim olsun. Sen deyince baktım bira bardağıymış o .

  63. Bol şanslar abi benide bir gör be abi paparam 1320725486 h.b ihtiyacım var abi lütfen

  64. Abi seviliyorsun atmazsanda canın sağolsun Ahmet Elik papara 1124543678

  65. kral kazancın daim olsun ufaktan bizede ateşlersin bişiler demi :)))) papara 7774323540

  66. O deilde gerçekten bi site lazım hak yemiyen çekmek istediğimiz meblayı alsak ne güzel olur hangi sitede oynasak dolandırıldık hep yok ki şöyle sağlam bi sitede oynayalım (bu arada tebrikler başkan)

    1. @Casino Avcisi cok fazla kisiel bilgi tc gibi istemesi normal mi hocam

  67. Tebrikler bukadar sıkıntı stres de küfürsüz sonu süper biten bir oyun oldu

  68. bol şanslar.ilk defa bu oyunun bu şekilde verdiğini gördüm.güle güle harca kardeşim

    1. Sağolasın Başkan. seninde videolarını bekliyorum dc den 🙂